9 Kasım 2014 Pazar

Pazar Yazısı #9 - Ders Çalışmalık, Kitap Okumalık Pazar

Diğer Pazar Yazılarımı burada bulabilirsiniz... Mutlu Pazarlarımız olsun. :)


Resimde görünen hava eşliğinde kahvaltı ederek başladık bu Pazar gününe ailecek. Bugün pazar babam da evde tabii. Kağan'ım ise anne ve babasıyla kendi evinde... Yağmur yağar mı yağmaz mı bilmem, metorolojiye de bakmayacağım dedim bugün. Yine evdeyim ne olsa, bekleyip göreceğiz yani... Güzel keyiflerle başladık, güzel anlarla da geçer inşallah... :)


Ödevlerimi birer birer yerine getirme çabasıyla güne devam edeceğim dedim bugün. "Ödevlerin dediğin ne ki" derseniz, dün yazdığım Kendime Ödev Olsun yazım burada... 

Bugün İstatistik çalışacağım ve iki ünite bitirmeye çalışacağım diyorum, olabilir mi olabilir bence... :)

Sonra bir de, yarım bıraktığım kitabım Sherlock Holmes-Ölümün Sesi kitabını bitirmek var aklımda. Bir günde kitap bitirmeyeli çok oldu, özlem doluyum kitap okumalarıma da yani... Ne diyeyim kendime güveniyorum. :) 

Benim Pazar'ım keyif anlarıyla başladı, eski şarkılar eşliğinde planlarım dahilinde devam edecek. Sizler ne yapıyorsunuz bu Pazar, evde misiniz planınız nedir? 

Planınız ne olursa olsun, sağlıklı ve mutlu olursunuz inşallah. Sevgilerimle... :)


Not; Bu sıra eski şarkılardan dinliyorum sıklıkla yine, eskilerden dinlemeyi seviyorum böyle. Ama birine yine takıldım ki, bu sabah bu şarkıyı söyleyerek yıkadım elimi yüzümü. Benden sizlere gelsin olur mu? - Ümit Sayın-Hicran :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...