13 Ekim 2014 Pazartesi

Fotoğraflarla 1 Haftam - #67


Fotoğraflarla 1 Haftam, her biten haftayı değerlendirmeye çalıştığım bir yazı dizisi. Bu yazı dizisi kimi zaman o haftayı nasıl geçirdiğimi düşünmemi sağlıyor, çoğu zaman da resimlerle sakladığım anılara dönüp baktığımda yazdıklarımla yeniden geri dönüyorum bu yazı dizisi sayesinde...

Diğer Fotoğraflarla 1 Haftam yazılarım için buraya,

Daha fazla fotoğraf için de İnstagram hesabım burada... :)


Bu haftaya bayram sebebiyle Çanakkale-Gelibolu'da olmamızdan ötürü Gelibolu'da şehitlik gezmelerimizle başladık. Hafta başı bayramın 3.gününe denk geldi. Ertesi gününe gitmeden önce, tarihi yerleri gezmelere verdik kendimizi... Gelibolu şehitlikler yazımı resimleri ayarladıktan sonra yazmayı düşünüyorum. Bakalım ne zamana gelir. Küçüklüğümden sonra ikinci gezişim oldu bu Çanakkale'yi. Ancak küçüklüğümdeki anıları biraz da az hatırlıyorum elbette. Tekrar gidebilmek çok güzeldi bu sefer...


Bayramda Rita Hunter'ın Ruhun Ateşi kitabına başladım. Ne zamandır okumak istediğim bir yazardı, Rita Hunter. Ateş Dizisi serisinin ikinci kitabını bulabilmiştim, Antalya'da D&R'ın indirim bölümünde. Pişman olmaktansa almalıyım demiştim. Elimde bir sürü kitap oluşundan ötürü, ancak bu bayram başlayabildim. Bayramın ikinci gününde başladım, ama dönüş günüyle beraber 2 gün ancak okuyabildim. Kitabı yarıladım ama devam edemedim, döndüğümüzden beri biraz yorgundum. Aklım hikayede kaldı, birkaç güne bitirip yazacağım inşallah yazısını... 

Değişik bir durum da oldu, ben yolculuk sırasında hiç kitap okuyamayan biriyimdir; hayretlik durum Gelibolu'dan dönüşte kitabı epey okudum. Feribot'tan başladım, ara ara dinlenerek gelene kadar okudum. Gözlerim de şiddetli ağrı ve baş dönmem olmadı fazla, hayret ettim. Yolculuk halinde kitap okuyamamaktan ötürü eksiklik hissederdim kendimde, çok sevindim doğrusu... :)


Ve bayramda çekindiğimiz bayram fotoğrafımız annemle, döndük diye İnstagram hesabımda paylaşmıştım bu fotoğrafı. Döndük ve iyiyiz şükür ailecek diye... Bu fotoğraf ile bayram selfiemiz geleneksel gibi oldu annemle. Gerçi 2 defadan geleneksel olur mu bilmem ama...

 2 sene önce Gelibolu'da aynı koltukta Kurban bayramında çekildiğimiz resim de böyleydi. Bu pozun aynısıydı, biraz tesadüf biraz bilinçli oldu bu sefer ki. Çok söyledim o fotoğrafı da göstereyim bu yazıda madem...


Bu da 2 sene önceki bayram selfie'miz annemle. Evet sanki biraz değişmişiz; annem 2 sene öncesinden bugüne zayıflamış, benim de yüzüm toparlanmış gibi. 1 sene öncesine göre şimdiki halim daha iyi tabi, eklemeden geçmeyelim. :) Ama her şekilde, anne-kız maşallahımız var. Allahım yanımızdan ve başımızdan eksik etmesin annelerimizi... :)


Ve gelelim Kağan'ıma; kuzum maşallah evin her köşesinden kendine oyun çıkarmaya devam ediyor. Gelibolu'da maaile bulunmamız bir ona, bir de bana yaradı zaten. Enerji depoladık, her anımızı daha çok oyunla doldurur olduk. Hiç şikayetçi değilim elbette. Oyun anlarımız hep bol olsun, neşemiz de yerinde olsun inşallah. Dilimi ıssırmam gerekecek ama teyze-yeğen de çok iyiyiz şükür... :) Resimde ise, taşımacılığa girişmiş Kağan'ımı görüyorsunuz. Küçük yaşta iş hayatına atıldı, hayat zor...

İşte böyle geçti bir haftamız daha. Gezdik tozduk geldik, Kağan'ımla oyun oynamaya devam ettik ve haftayı güzelce bitirdik şükür. Birkaç gün daha ablamlardayız yine bugünden sonra. Ev içinde tadilat mevzuusu var ablamların. Geldiğimde yine görüşmek üzere, mutlu haftalar. Sevgimle kalın... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...