16 Temmuz 2014 Çarşamba

Sahil Kenarları Okumak İçin... :)



Benim için sahil kenarları kitap okumak için daha çoğunlukla 2 senedir. Denize girmiş olayım ya da olmayayım, kenarda oturup dalga seslerini dinlerken kitap okumanın keyfine geç vardım ama acısını çıkartıyorum artık... :) 
(Pazar gününe girmeden önceki akşam başlamıştım, Sarah Jio'nun Mart Menekşeleri kitabına. Dün öğlen bitti kitap, çok da sürükleyiciydi. Tavsiye ederim)

Antalya, geldiğimizin 3. gününden beri rüzgarlı vaziyette. Pazar günü şansımızı denemek için öğlen vakti denize gittiysek de, girilebilecek vaziyette bir deniz beklemiyordu bizi. Hava rüzgarlı olduğundan, deniz rüzgarlı ve kirli bu sıralar. 

Ben Pazar günü "Ben bu havada denize giremem" diye gittim denize, kitabımı almayı da ihmal etmedim. :) Sonuç ne oldu dersiniz? 


Annem ve Babam Kağan'ım ile girmeye çalıştılar denize ama başarılı olamadılar. Kağan'ım dalgadan korktu ve denize biraz uzaktan bakmayı yeğledi annemler... Bense ayağımı bile suya sokmadan kitabıma daldım, akülü sandalyemde oturur vaziyette. :) 


Giderken de kolay ayrılamadı böyle sıpam kumsaldan. Bana çekmiş kuzum, deniz kenarını seviyor maşallah... Aslında denizi de seviyor ama, kısmet olmadı yanaşmak henüz bu sene... :)


Gündüz açamadığımız deniz sezonunu, hatıra bir Selfie ile ölümsüzleştirelim dedik akşamına da. Artık baba-torun-kız aynı kareye sığıyoruz. Flaş'tan ötürü gözleri kapalı çıkmış kuzumun. Büyüdüğünü görmek çok güzel, şükür Allahıma. Maşallah... :)


Velhasıl, sağlığım için denize girmem lazım ama bu şartlar altında girebilmem mümkün değil. Vücuduma yarardan çok zarar veriyorum dalgalar arasında yorularak. Sabahları gidecektik bu yaz baştan sona, ama sabahları da dalgalı olduğunu öğrendikten sonra o da mümkün olmadı... 

Geleli 1 hafta oldu ama hala denize giremedik yani. Ne zaman gireriz onu da Allah bilir... Denize giremiyorsam kitabımı okurum bende. Sahil Kenarları Kitap Okumak İçin İdeal durumda ne de olsa... :)

Sevgiler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...