27 Temmuz 2014 Pazar

Doğum Günü Yıldönümüme Saatler Kala


Saatler kaldı doğum günüme ve nedense bu sene çok çok erkenden kutlama heyecanım daha da arttı. Bilemiyorum neden... :)


Mero'mun da dediği gibi; Doğum günü değil de, doğum günü yıldönümü bu durum... Gerçekten de doğru aslında. Benim Doğum günü yıldönümü günüm birkaç dakika sonra gün itibariyle gerçekleşiyor. Ama tabii, doğum saatime var bir 12 saat kadar daha... :) Mero'ma sevgilerimi sunuyorum, erkenden kutlamalara bugün onunla başladık... :)

Resim; 1 ay öncesinden 26 Haziran'dan...


Hep acaba gittikçe yaşlanıyor muyum diye düşünürdüm 2 senedir, 20 yaşımdan sonra. Şimdi 22'mi geride bırakmak üzere iken şöyle düşünüyorum; daha da olgunlaşıyorum bence ve bu hoşuma gidiyor. Düşüncelerim geliştikçe güzelleşiyor sanki. İyi yönde büyüyorum bence, düşüncelerime ve davranışlarıma daha çok dikkat ettiğimi görüyorum... Tabii ki bunları söylerken, kusursuzlaşıyorum demiyorum...

Ve bir şey daha var, sanki bu sene birçok hayalime daha çok yaklaştım. Özellikle 2 tanesine... İşte bu durum asıl olarak, geride bıraktığım yaşa daha iyi bakmama sebep oluyor. Ne olursa olsun, geride iyi bırakmalı bir yaşı ve belirgin de olmasa kendince bir yol almış olmalı...

İşte bunları düşünerek erken kutlamalara başladım ben 1 hafta öncesinden doğum günümü. İçten içe, mutlulukla ve düşüncelerimle. 22 yaşımın son aylarında biraz kendime vakit ayıramadım belki, biraz ihmal ettim hislerimi ve düşüncelerimi. Ama şimdi düşünüyorum da tüm bunlar haricinde epey yol aldım, mutluluğa ve amaçlarıma yaklaştım... Ailemle beraber güzel bir yaşımı daha geride bırakmak üzereyim, güzel dostluklarımla ve güzel durum kurtarışlarımızla...

Her ne yaşadı isem, üzen veya mutlu eden, hepsini anılarda güzel hatırlayacak olarak yeni bir yaşa daha koşmaya hazırım. Kavuşmalarla dolu bir gün olacak yarın benim için inşallah. Ailemin tamamıyla beraber geçirebildiğim doğum günümün tadı çok başka benim için. :) Ablam ve eniştem bu gece yola çıkacaklar. Hayırlısıyla tüm yolcularımız varsınlar istikametlerine inşallah. Amin... :)

Ben hazırım yeni yaşıma. 23 yaş bana çok yakışacak hissediyorum, ben şimdiden dileklerimi sıralamaya başladım. Yılda tek değil dilek dilemek ama doğum günüme de bir sürü dilek sığdırmak istiyorum nedense. Sevgiler... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...