23 Ekim 2013 Çarşamba

Fotoğraflarla 1 Haftam - #21


Önceki Fotoğraflarla 1 Haftam yazılarımı burada bulabilirsiniz. :)

Daha fazla fotoğraf için ise İnstagram sayfama buradan bakabilirsiniz. :)

Fotoğraflarla 1 Haftam yazılarım, geçtiğimiz haftayı fotoğraflarla değerlendirmek için yazdığım bir yazıdır. Yazmaya başladığımdan beri, haftalık olarak değerlendirmenin bana epey faydasının dokunduğunu farkediyorum. Bir haftayı nasıl geçirdiğimi, boşa geçirip geçirmediğimi gösteriyor bu yazılar... Bu sayede haftaya değişik başlıyorum. :)

Bakalım geçtiğimiz hafta nasıl geçmiş? :)


Haftaya dinlenerek başladık. Aslında bu nokta çok ilginçti; temizliği yapanlar annemle ablamdı, dinlenen ise ben. :) Ama ne yapayım haftaya rahatsız başladık bir kere. Annemler arefe gününde alışverişe çıktıkları esnada, yattım bol bol dinlendim bende. Ohh, keyfime sağlık... =)


Gündüz dinlenme faslından sonra, akşam çalıştırdılar beni. :) Yok yok, bu güzel sarmaları saran ablam ile annemdi. Beni yaprakları açmak ile görevlendirdiler. :) Yaprak saramayan ben için, en güzel iş buydu. Doğrusu sarabilmeyi çok istiyorum. Bir gün mutlaka, bir günümü sarma sarmayı öğrenmeye ayıracağım. Annemden yeniden öğretmesi için söz bile aldım. :) 

Bayram öncesi önce temizlik, sonra da sarma, dolma, börek hazırlıkları ile geçti anlaşılacağı üzere. Hepsi de enfesti her zamanki gibi, annemlerin ellerine sağlık... :) Biraz toparlanayım, mutfak ile ilgilenme olayıma yeniden döneceğim... :) O zaman bu blog inşallah yemek tarifleri de, aşçılık deneyimlerimi de içerecek... :)


Evet, bayram sabahındaki kahvaltı sofrasından bu görüntü de... :) Bir süredir çatal kaşık kullanma merakımız başladı. Yavaş yavaş, plastik çatal ile başladık çatal kullanımına. :) Eh maşallah kuzucuğuma... :)


Bir bayram gününde bir ışık hüzmesi vardı, karşı fabrikaların üzerinde. Görüyorsunuzdur umarım. Epey sisliydi o gün hava sonrasında... :) Bir süre o ışık hüzmesi gibi kaldı nem bulutu, çok hoşuma gitti doğrusu. Ama nadirdir böylesini yakalayabilmek. Sanırım ben bu bulutlara daha fazla sarmaya başladım bu aralar.... :))


Damla ile Kağan efendi. :) Kağan'ın kazak bağlama stili ise Damla'nın eseri. :) Damla benim siteden arkadaşım. Belli bir yaştan sonra beraber büyüdüğüm arkadaşlarımdan biridir kendisi... :) Bayramda geldi, Cumartesi akşamı gitti. Anlatmıştım ya, kendisi bu sene üniversiteli olan arkadaşlarımdan biri. :) burada ...


Bayramın 3. günü güzel bir yağmur başladı. Önce akşama kadar sürdü, bir süre durduktan sonrada ertesi sabaha kadar. :)

Yağdırdı mevlam su, doyurdu toprağı suya yanii... 2-3 gün sürdü güzelim yağmur aralıklarla... Balkon penceresinin arkasından izlemek başkaydı. Ve ayrıca, gelmiş oldu dışarıdakiler için dua etme vakti yine.. :/


Ve gecikmeli bayram pozum. İstanbul tişörtüm geçtiğimiz yaza doğru, eski fizyoterapistimden hediye gelmişti. Kış ancak geldi ve bende bayrama özel olarak da giydim. Böylece ikinci giyişimde tamamen kamuya açmış bulundum. Sanırım bundan sonra en çok giymekten hoşlanacağım tişörtlerimden biri olacak kendisi. Gerçi oldu bile... :)


Son bayram günümüzün akşamından bu resimde... :) Bir önceki günden gelen diğer dedesi ile geldi, anne ve babası o gün Kağan'ın.. :) Yeni oyuncaklar almışlar ve banada ne zamandır başlamak istediğim için 1000 parçalık puzzle almışlar. :) Yakın zamanda bir puzzle halısı edinerek başlayacağım, puzzle hobime... :) 

Bayramın son akşamı, oyun akşamıydı bir bakıma yanii...  :)


Velhasıl; bayram ile dolu, ancak eski bayramların enerjisini bulamadığımız bir haftaydı geçtiğimiz hafta. Ancak ailecek olmanın verdiği tat da bir başkaydı, özellikle benim için... :)

Cuma akşamı Kağan'ım evine gitti, Pazar akşamı biz gidip aldık getirdik kuzumu geri. Haftasonları mümkün olduğunca kuzum evine gidecek artık, anne babası ile vakit geçirecek. Olmadı ailecek bizde olacağız... :) 

Pazar günü Kağan'ı almaya gitmeden önce, öğlen güneşi kuzumun resmine vurdu üst resimdeki gibi... :) Ben ise onun gölgesinde kaldım... :) Evimizin neşesini almaya gittik akşamına. Anatolium Avm'de de gezip geri döndük sonra... :) O gelince ev dolu dolu, o gidince ise biraz sessizleşiyor ev... 

Günler, haftalar böyle geçiyor ve geçecek... Allahım ağız tadı, sağlık ve huzur versin de inşallah... :)

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...