28 Ekim 2012 Pazar

Sessiz Geçen Bir Bayramın Son Günü




Bugün bayramın son günü. Antalya'da olduğumuzdan dolayı epey sessiz geçiyor bayram. Kendi şehrimde olsaydım ilk gün akrabalarla geçerdi, sonrasında da komşularla ve arkadaşlarımla dolu dolu bir bayram geçerdi.

Burada bayram epey sessiz ve sakin geçti. Ayrı bir bayram yazısı yazmak istediğimden anca fırsat buluyorum bayram yazıma.

Eski bayramları hiç söylemiyorum bu sefer. Biraraya gelinince elbet bulunuyor o tat, ama günümüzde epey zor.

Sessiz Geçen Bir Bayramın Son Günü'nden sesleniyorum bugün... Bayramda geçen günler, sıradan günlerden değişik değildi. İlk gün mezarlık'a gidildi. Annannemi ziyaret etti annemler. Ben babamın gelmesini bekliyorum, annanemi ziyaret için. Durumum ortada, yağmurlu havada oraya gitmemi uygun görmedik bu yüzden... 

Müstakbel Dünürler, Dayımın müstakbel eşinin tarafı, ve Antalya'da bulunan bir akraba ile bayramlaştık bu bayram sadece. Bir de Dedemin komşularıyla işte... Dünde Annemle Özdilek'de idik. :)

Günler böyle geçti işte. Bayramın son gününde bir yemeğe davetliyiz bugün. Yazımı bitirmeden önce söylemek isterim; Tüm Müslüman Aleminin Kurban Bayramı Mübarek Olsun. Allahım cümlemizi nice kurban bayramlarına eriştirsin inşallah. Amin... 

Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...